lördag 28 april 2012

Dag 4 - 10 sanningar om mig själv.♥

1 - Jag hatar min kropp! -.-
2 - Jag kan inte sova , fast att jag ska upp klockan 08.00...
3 - Jag lyssnar inte på så mycket pop..lyssnar mest på spansk musik, och reggaee!
4 - Jag älskar min allra bästa vän alexandra , hon och jag mot världen , jag klarar mig verkligen inte , jag blir alltid fråtfärdig när hon åker hem , för hon är som min egna syster , hon är mitt kött & blod!
5 - Jag hatar min cp skola! den suger och jag får kvarsittningar för saker jag inte gjort!!!!!
6 - jag har gröna ögon , men jag vill ha bruna eller blå.
7 - Jag är en true-bilieber *stavning*
8 - Jag älskar min pojkvän Jakob!! <33:**
9 - Jag har världens bästa bror , Nils <3
10 - jag kommer från chile , och jag vill flytta dit ! jag vill inte bo i sverige längre , alla bara bråkar med mig , och jag pallar inte mera , jag vill träffa resten av min släkt, vill inte boo i SVERIGE ! -.- ojust , hatar folk som är  rasister för de brunhyade! , alla männsikor är lika mycket värda , och varje männsika ska inte behöva lida över att man kallar en för svart skalla eller neger och sånt , dom bor där de är mer sol..och jag menar , de finns ju vihyade i afrika också? ska man kalla dom för svartskallar då också eller? alla borde ha respekt för att man lever olika , jag menar de flesta är ju t.o.m respektlösa för dom som är otroligt fattiga och inte har råd med nån ting , de är hemskt , och så sitter man där och skrattar åt dom över hur dom ser ut , och hur dom lever?.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar