lördag 28 april 2012

Hej & godmorgon!

godmorgon alla!
Nu har man vaknat...av att jennifer sparkar mig..men idag så taggar man taggar man till jennifers match! ska bli roligt att föja me! sen så ska jag nog sova hos jennifer i två dagar! men då ska jag ta med mig min NYA systemkamera! (canon EOS blablabla...) aja , jag fick den i förväg för att jag "råkade" hitta paketet, och jag "råkade" skylla på att samuel öpnnade den..så ja nu har jag en systemkamera! kommer bildbomba kan jag lova er! jag kommer ta hur många bilder som helst , för att jag ÄLSKAR att fotta och sånt , men nu ska vi inte prata om det där! Jag skuller gärna vilja ha många komenterar! och om ni tycker att min blogg är rätt bra så skulle jag gärna vilja att ni visar era kompisar den! vill ha många läsare!
men pussssssssss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar